Beställning av utrustning

Tack vare ett bra rabattavtal med SBI-Sport och förenklat sätt att göra beställningar finns nu möjlighet för klubbens medlemmar att köpa utrustning till mycket förmånliga priser.

Endast aktiva medlemmar som betalat terminsavgiften för innevarande period kan köpa via klubben.

För att beställa, skicka ett mail till utrustning@haningebudoklubb.se.

Mailet ska innehålla namn på beställaren, samt beskrivning, artikelnummer och antal av all utrustning.

Betalning görs till klubbens plusgiro-konto 79837-1 i förskott.
Ingen beställning skickas innan betalning inkommit.
Ange ”Beställning av utrustnng” och namn vid betalningen.

Leverans sker till dojon i samband med ordinarie träning. Leveranstid normalt c:a 1 vecka.

Klubben betalar ingen fraktkostnad på ordrar över 580 kr. Därför skickas inte beställningar under 500kr,
utan det sambeställs då när en annan order inkommer.

Priser och artikelnummer finns i den aktuella prislistan här nedanför. .
Klubben förbehåller sig rätten att ändra priser när som helst och korrigera för ev. skrivfel.

För beskrivning av de olika artiklarna, se SBI-Sports website, sbisport.se. För exakta priser genom klubben, kontakta Jeannette eller maila till mailadressen ovan.
Vi har inte möjlighet att svara på frågor angående storlekar eller lämplighet av utrustningen via epost.